Breaking News

Panggilan AGM KSR MKAKK 2020



Sukacita dimaklumkan bahawa, Kelab Sukan dan Rekreasi Makmal Kesihatan Awam Kota KINABALU (KSR MKAKK) akan melabuhkan tirai kepimpinan pada tahun ini 2020.

Sehubungan, KSR akan mengadakan ANNUAL GENERAL MEETING (AGM) bagi pemilihan AJK kepimpinan yang baru sesi 2020 /2022 seperti ketetapan berikut:

Tarikh : 28 Februari 2020
Masa : 8.30 - 11:30 am
Tempat : lobi mkakk

Untuk makluman, pemilihan AJK baru akan berlangsung secara atas talian BERPERINGKAT bagi tujuan ketulusan dalam pengundian

Diminta semua ahli untuk melakukan undian menggunakan link di bawah.

https://forms.gle/gPUZcfFq1RMWSHTy7


Cara Pengundian terdapat 2 peringkat.

1. Peringkat pertama akan bermula pada hari ini 21 Februari (jumaat) sehingga 24 Februari ( Isnin). Ahli diminta untuk menyenaraikan calon2 yang dirasakan layak untuk dipilih sebagai AJK. Hasil undian akan dibawa kepada peringkat seterusnya.

2.Peringkat kedua akan bermula pada hari ini 25 Februari (selasa) sehingga 27 Februari (khamis). Ahli diminta untuk memilih calon daripada senarai yang akan disediakan kelak. Hasil undian adalah muktamad dan akan diumumkan pada hari kejadian tersebut.

Untuk makluman, senarai ahli kelab akan dipaparkan pada board kelab (di sebelah board PEKRIPS) supaya ahli dapat memilih calon pilihan hati masing-masing


Mohon kerjasama dan jasa baik ahli2 kelab untuk mengundi sejujur mungkin. ✌

Jalankanlah kewajipan anda. SELAMAT MENGUNDI . TERIMA KASIH YA

Tiada ulasan